søndag, juli 30, 2006

Hei, du, bak kameraet. ja du ja; få en klem a! Posted by Picasa

Hva skjer'a?

 Posted by Picasa

SER DERE TENNENE MINE ELLER??

 Posted by Picasa

Oldemor Ellen og meg

 Posted by Picasa

Trøttingen


 Posted by Picasa

min andre tann har kommet

Den så dagens lys 25.juli. Posted by Picasa

onsdag, juli 26, 2006

Sommer er bade tid

Her sammen med kusine Elise.
 Posted by Picasa

mandag, juli 10, 2006

Ser dere hvem som er midtpunktet?

Joda, Anne Guri og meg. Og vi bare digger det. :) Posted by Picasa

7 måneder

Den 6 juli ble jeg 7 mnd. Er fortsatt stor og fin kar. Forresten: fikk tann på burdagen min da. Er ikke særlig stolt jeg da!! Posted by Picasa

Endelig sommer

Tante Berit, Anne Guri, mamma og jeg har vært ei uke på Dovre for å hjelpe bestmor og bestefar.

 Posted by Picasa

Sommer og sol

Fikk masse oppmerksomhet da. Her er jeg sammen med Malin og Sivert. De trillet og matet meg. Og vi lekte masse sammen.
 Posted by Picasa

Oldemor forteller skrøne

Posted by Picasa

Mitt første bad i badekar

Likte ikke så godt å bli kastet oppi ett så stort badekar når jeg er vant til ett bitte lite ett.

Men likte det bedre etterhvert. Trur jeg skal gå etter mammas fotspor og bli en svømmer. For dette var GØY
Posted by Picasa

Min første kiwi


 Posted by Picasa

MF er best

Bestefar har veldig lyst på en skikkelig traktor. Og dette er den beste traktoren. Posted by Picasa

Her er alle besteforeldrene mine samlet

Gjett hvem som er midtpunktet.... Joda, meg. Passer meg utmerket. Posted by Picasa