torsdag, august 23, 2007

Dag 2 med ikea kjøkken er det innflyttnings klart på de øverste skapene


Posted by Picasa

onsdag, august 22, 2007

Roma ble heller ikke bygget på en dag.


Her er kjøkkenet på god vei opp. en dag har 4 fantastiske mannfolk slitt i varmen for å komme så langt. tru meg - mamma gleder seg til å innrede og få orden på huset igjen. Formann dvs meg tok en lang (natta)lur da dette bilde ble tatt.
Posted by Picasa

Fornøyd gutt etter 1 1/2 time i badebalja



Posted by Picasa

mandag, august 20, 2007

Endelig ble det sommer.... for en liten stund. Men jeg rakk å prøve stampen en dag. Og det til stor stas. Her sammen med Malin, Sivert og pappa.




Posted by Picasa

Stamp del 2




Posted by Picasa

Her er vi i gang med å pusse opp. Og jeg er formann og tar jobben min alvorlig. Ingenting skal gå meg forbi.... NEI




Posted by Picasa