søndag, desember 31, 2006

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!

Takk til alle som har fulgt meg i året 2006. Velkommen igjen for å følge meg gjennom 2007 . LÆVVA!! KOOZ fra meg c",)

Hos Besteforeldrene mine i Oppdalen


Tre generasjoner Øverlier Posted by Picasa

Dette bilde har jeg kalt: Gjermund og Gjermund hånd i hånd.

 Posted by Picasa

Besteforeldre og meg.


 Posted by Picasa

MIN OG PAPPA SIN FØRSTE JUL PÅ DOVRE

Æ E ETT SPØKELS!! BU-HU!!

 Posted by Picasa

MIN OG PAPPA'S FØRSTE JUL PÅ DOVRE

Jeg var ganske så syk julekvelden. Var det spenningen om nissen kom som tok knekken på meg,tru?










Joda, nissen kom den. Da hadde jeg oppført meg bra i år da. Men synest denne nissen så litt rar ut. Men skummel var den ikke nei.

Posted by Picasa

MIN FØRSTE JUL PÅ DOVRE (og pappa sin også)




Se hva jeg har fått av bestemor da!! Posted by Picasa

lørdag, desember 30, 2006

MIN FØRSTE JUL PÅ DOVRE

Først på dagen kom en gutt på besøk. Han heter Oliver og er sønnen til en barndomskamerat av mamma.
Jeg og tante er ferdig pyntet og klare for julekvelden.












Er jeg ikke kjekk da?















Vell, en kan da ikke alltid være like blid. Anne Guri skjønner vell ikke bæret. Gråte når SÅ mange gaver venter for å bli åpnet... Posted by Picasa

lørdag, desember 16, 2006

HA EN FIN FØRJULSTID!!

LÆVVA Posted by Picasa

torsdag, desember 14, 2006

10. desember ble min fetter Sander døpt

Hun som går med det Hellige vatnet er helsesøstra jeg bruker.
Alle fadderene til Sander i samlet tropp. Posted by Picasa
"Tante" Inger og bestekompisen min Sander.
Posted by Picasa"Onkel" Chris tuller med meg.

HALLO!! HER HAR DET SKJEDD EN FEIL!!


 Posted by Picasa

MIN FØRSTE BARNEBURSDAG




 Posted by Picasa

onsdag, desember 06, 2006

HIPP HIPP HURRA!!

Jeg fyller 1 år i dag!! Hurra fo meg!! Lurer på hvordan jeg skal hylles og feires i dag jeg. (Forresten, var på 1 års kontroll her om dagen og da veide jeg 10850 g og var 80 cm) Posted by Picasa

søndag, desember 03, 2006

MIN BURSDAG 1 ÅR del 3

Fikk MF caps av bestemor og bestefar på Dovre. Ser jeg ikke ut som en tøff bonde nå da?
Fikk mange fine pakker. Takk til alle som gjorde dagen min så fin. Og tusen takk for alle de fine gavene jeg fikk. Dere er gær'ne altså.
Bestefar sammen med meg og Anne Guri.
Fin leke traktor jeg har fått, men feil farge da.. Posted by Picasa