onsdag, mai 31, 2006

KONFIRMASJON 28. MAI på Bjørnstad gård,Nes

Her er jeg sammen med konfirmanten Erling. Han er søskenbarnet til mamma.

Og her sitter jeg på fanget til Klara. Det er søstera til Erling.
Malin heter denne jenta. Hun er på en måte tre menningen min. Posted by Picasa

Å nei da,

Jeg har ikke glemt dere. Intet nytt å melde fra her.
 Posted by Picasa

onsdag, mai 17, 2006

SLITEN!

Tar på en slik en dag. Nå skal jeg sove. Har hatt en fin dag!! PUH... Dere får alle ha en god natt! DØKK FÆ LÆVVA! Posted by Picasa

Rare men søte

Er ikke denne hatten MYE finere enn den Mette- Marit hadde på seg i dag. Det synest iallefall vi.
 Posted by Picasa
Trudde dere att jeg fikk smake på noe mamma serverte- tar dere feil. Eneste jeg fikk var flaske. (Onkel er ganske flink til å gi meg mat.Posted by Picasa

Mat

Pappa var grill mester. Været var ikke akkurat å skryte av...
Bon appetitt Posted by Picasa
Min dag: Først kom bestemor og bestefar for å se hvordan jeg hadde det på denne dagen de kaller for 17.mai. Så reiste vi opp på den skolen mamma jobber. Og ikke før hadde vi kommet hjem før tante og onkel kom på besøk.
Posted by Picasa

HURRA FOR 17.MAI

Posted by Picasa

tirsdag, mai 16, 2006

Hei!

I dag har jeg vært på 5 mnd kontroll. Fikk sprøyte, men på en slik stor og tøff gutt- gråt jeg ikke mye. Nå veier jeg 8520 gram og har blitt 71 cm lang.

 Posted by Picasa

fredag, mai 12, 2006

Ingenting å berette.....

Ville bare ønske dere der ute i den store verden en kjempe fin mai-helg!
 Posted by Picasa

torsdag, mai 11, 2006

Pappa og meg!

Ser dere noen likheter? Jeg har iallefall lengre hår enn pappa. :) Posted by Picasa

tirsdag, mai 09, 2006

Bilde snakker for seg selv.


 Posted by Picasa

fredag, mai 05, 2006

SE SÅ TØFF JEG ER DA!

I dag var jeg hos en fotograf som heter Bjørn Tore og tok mange fine bilder av meg, mamma og pappa. Disse klærne hadde jeg på meg. Skikkelig kul kar jeg da! Posted by Picasa

SE SÅ FLINK JEG ER!!

Jeg lurte på hva mamma gjorde på dataen sin, og vips så lå jeg på magen min! Posted by Picasa

onsdag, mai 03, 2006

Fingre er BARE så godt altså!

 Posted by Picasa

Du bestefar

Du prater bare tull du. Posted by Picasa

Bare søt!

 Posted by Picasa

HURRA!!

I dag har jeg navnedag! Lurer på om jeg får noen gaver da.. Posted by Picasa