lørdag, september 23, 2006

TITT-TITT

Ville bare ønske alle kjente en GOD HELG!! Lævva! Posted by Picasa

søndag, september 10, 2006

Gjermund i kurven

eller er det "Moses i kurven"? Posted by Picasa

Fadder Henning og Kari Hanne

Er det leggetid alt nå? Posted by Picasa

Åss kara mellom

 Posted by Picasa

mandag, september 04, 2006

HURRA FOR BESTEMOR PÅ DOVRE

Gratulerer med dagen, bestemor!!! Du er topp!! Posted by Picasa

Er jeg ikke flink?

 Posted by Picasa

Vann er gøy!



 Posted by Picasa