søndag, august 23, 2009

FAM. HOELSBREKKEN ØVERLIER

Posted by Picasa

Bestemor og bestefar blå traktor på visitt.


Posted by Picasa

Endelig kom Helene og mamma hjem!


Posted by Picasa

Helene måtte bades.



Posted by PicasaHelene skulle bades før vi kunne reise hjem. Og jeg ville hjelpe til.

På besøk på sykehuset igjen!

Bamse lillesøster har fått av meg og bestemor rød traktor

Kose med Helene mens hun får pupp
Måtte se litt på tv også når jeg var på sykehuset
Posted by PicasaKos i senga før jeg og pappa måtte dra hjem

Her er jeg på besøk på sykehuset!


Det bråker noe fælt når lillesøster gråter.
Posted by Picasa

Endelig kom LILLESØSTER!!




Posted by Picasa