torsdag, juni 19, 2008

En raring jeg traff i Gran på gla-dagene!


Brannmann Sam
Posted by Picasa

Pinsehelga



Posted by Picasa

Konfirmasjonen til Klara



Nydelig bilde!!
Posted by Picasa

Konfirmasjon på Nes


Se som jentene svermer rundt meg, Prinsen av Hadeland.

En paparatzi som knipset rundt meg hele dagen.
Posted by Picasa

Kusine Mina og meg!!



Posted by Picasa

17. mai


2 grader, snøvær og kraftig vind måtte jeg pakkes godt inn.
Posted by Picasa