søndag, juni 25, 2006

SLEKTSTREFF

I dag har jeg vært på slektstreff. Det var på oldefar Oppdalen sin side. Jeg fikk aldri hilst på oldefar og det synes jeg er veldig trist.
Her er oldemor Ellen med alle oldebarna sine. En til er i vente førsten av september. Posted by Picasa

onsdag, juni 21, 2006

Grøt er godt!



 Posted by Picasa

mandag, juni 19, 2006

SKØYER GUTT!


 Posted by Picasa
Har jeg ikke fine tæser? Posted by Picasa
Gakk gakk'en Lano er fast innventar når jeg er på badet.

 Posted by Picasa

Lille speil på veggen der......

Hvem er peneste i verden her??? Posted by Picasa

TÅFIS SMAKER GODT IGRUNN!




 Posted by Picasa

lørdag, juni 10, 2006

ÅSSEN GJØR JEG DETTA DA TRU?

Joda, jeg har kastet meg på flaska jeg også. Men det er ikke øl på den....

 Posted by Picasa

Hallo alle sammen!

Er det ikke godt med sommer? Posted by Picasa

ENDELIG SOMMER!!

Er jeg ikke tøff da? Med årets mote innen caps og shorts.

 Posted by Picasa

onsdag, juni 07, 2006

6 MND. KONTROLL

I dag har jeg vært på 1/2 års kontroll med lege og helsesøster. Legen syntes jeg var en fin gutt, så jeg sendte henne ett sjarmert smil. Nå veier jeg 8685 g og er 71 cm lang. Mao så har jeg lagt på meg 4585 g og blitt 20 cm lenger dette 1/2 året.
 Posted by Picasa

tirsdag, juni 06, 2006

HURRA FOR MEG SOM FYLLER 6 MÅNEDER I DAG!!



 Posted by Picasa

mandag, juni 05, 2006

HURRA FOR BESTEFAR PÅ DOVRE!!

Gratulerer med dagen, bestefar! Du er topp!! Posted by Picasa