mandag, februar 20, 2006


Tante Gro vil også gi meg litt mat. Er glad i mat jeg, skjønner dere.

Onkel Dag stiller villig opp når jeg skal ha mat.


TITT-TEI!!


Her er jeg med noen av lekene mine.

onsdag, februar 15, 2006

VERDENS SØTESTE GUTT!







Her sitter jeg på fanget til oldemor.

tirsdag, februar 14, 2006


HURRA!! Liverpool vant 1-0

Jeg er jo tross alt Liverpool supporter og medlem.

Her sitter jeg og ser på kamp. Liverpool mot Arsenal.

lørdag, februar 11, 2006


Nå holder det pappa. Blir flau jeg.

Så blid.....

Pappa har kjøpt nytt kamera. Gjett hvem det går utover da.... Jo da, det er nok meg!

Hvem sa MAT?

Besøk på fuglebrettet.

fredag, februar 10, 2006



Jeg er en liten tøffing azza...

torsdag, februar 09, 2006


Ikke prøv deg, bestefar.... MF er den beste traktoren!


Ett godt bæssmor-fang.


Her er tante Siw og Elise.

onsdag, februar 08, 2006

Her er et bilde av mamma og pappa!

Dette bilde er tatt i jula. Fint?


Pappa og onkel Roger bader i stampen. Jeg gjorde alt jeg kunne for å være med, men fikk ikke lov. De sa jeg var for liten.

Tom Erik på besøk.


Her er jeg og mamma'n min.

Se så blid jeg er.


Her er jeg og pus.