tirsdag, januar 31, 2006



Idag har jeg vært på kontroll. Nå veier jeg 6100 g og er 60 cm lang. Begynner å bli stor gutt nå.

Mamma sier at jeg er verdens søteste. Er jeg det eller?


Trøtt? Jeg? Nei, det er jeg ikke......

lørdag, januar 28, 2006


Bestefar og jeg i prat om MF. Og vi er enige. Det er den beste traktoren.

Se så blid jeg er. Bestemor og bestefar får fram smilet mitt.

Bestefar kom på besøk.

tirsdag, januar 24, 2006


En liten godgutt jeg da....

Skal jeg få ny bleie? Det skal bli godt det.


Bare vent til jeg blir litt større pus...... Da skal jeg dra dere i halen da...

torsdag, januar 19, 2006



Brillefin?


bestemødrene mine bader meg.


Bestemor var her og hjalp mamma litt. Og da fikk jeg masse kos.

tirsdag, januar 17, 2006



PHU.... Der er slitsomt å være med tanta Gro og mamma på shopping.

Det er kjempe gøy å bade!

lørdag, januar 14, 2006


Elise og meg.


Her slapper jeg av.


Jeg, mamma og pappa ønsker dere der ute i den store verden: GODT NYTT ÅR!

Her er jeg sammen med oldemor, bestefar og mamma.

fredag, januar 13, 2006



Her er jeg sammen med bestefar, mamma og pappa på nyttårs aften.


Vi feiret min første nyttårskveld på Dovre
Her er Anne og jeg i vugga. Er vi ikke søte da?


HEIA LIVERPOOL


Og mitt første møte med oldemor på Dovre

Her er mitt første møte med bestefar på Dovre.


Her er oldemor og meg på juleaften
Her er jeg i mine fine juleklær. Er jeg ikke søt?


Her er bestefar, Elise og jeg dagen før dagen... Lurer på om nissen kommer i morgen jeg.


Her er kompisen min Sander og foreldrene hans på besøk.